mspnelly343

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av nelly343 - 28 januari 2013 17:41

Hej! Idag har jag vart hemma, jag är sjuk så jag är inte i skolan.

Men i allafal.När jag skulle äta frukost och jag hatar bovete.Det är äckligt! fast gröt är äckligare! i allafal

havregrynsgröt.

Men jag hatar bovete.Jag såg i skafferiet att vi hade en helt ny paket med de, inte så stor och en annan som va öppnad och de va nästan halva kvar lite mer.

Jag hällde ut boveten i sop påsen.

Och sen när jag skulle öppna den bovetens plasten som va oöppnad jo gissa vad som händer då.

Den öppnas fel asså lite för mycke och jag spiller jätte mycke på golvet!

Men jag damsög bara upp de med den lätta damsugaren.
Tur att inte mamma och pappa märkte nått xd

klant jag var hahah

Men i allafal jag vill inte till skolan i morgon! jag kanske ska det, jag tror de.

Jag vill inte för vi ska ha skridskor på gympan jag har ju fan vart sjuk varför börja med de nu?!

Tänker inte åka skridskor i fall jag är tvungen att gå.


 

xd

Presentation


Heej!! På msp heter jag nelly343 och är i level 12.Bli vän med mig på msp jag heter nelly343 för andra gången. Och läs min blogg ofta.Och glöm inte skriva kommentarer eller frågor om ni vill! ♥

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Gissa vilken iphone jag har.
 iphone 3
 iphone 4
 iphone 5
 iphone 4s
 iphone 3gs

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards