mspnelly343

Alla inlägg under juli 2012

Av nelly343 - 28 juli 2012 12:11

Tjabba! det här är dagens look på msp alltså


  vad tycks? Jag tycker att den blev bra

Av nelly343 - 28 juli 2012 12:07

Hejsan! Detta är min loppis på moviestarplanet


 


Maila mig på MSP om ni vill ha något, ni kan också paxa   

Av nelly343 - 7 juli 2012 21:13

Aleey som ÄR movieida är så rolig att chatta med ^^


  


^fortsättning^


 

har kladdat lite ^^ men hon är rolig :D Älskar henne fan


"Fortsättning"

  

hon sa mm till frågan med fjortis.Aja har kladdat på henne igen hon har ju skaffat glasögon -.-


Fortsättning !


 

Hon ljuger bara så att ni vet -.- där det står haha not så är det inte sant asså hon ljuger?!

Hade bevisen på ett annat inlägg (:


Hahahha hon är rolig att chatta med hoppas vi chattar mer!

Av nelly343 - 5 juli 2012 10:05

Nu har jag rensat min blogg lite och taggit bort alla omogna inlägg och sånt och jag har börjat mogna lite :)

Nu hoppas jag att det kommer normalare inlägg igen och att det kommer fler besökare och frågor

och kommentarer.

Av nelly343 - 1 juli 2012 17:41

Hejsan jag är Nellys syrra som ville blogga lite för jag har ingen blogg   Men nu vill jag bara ta upp en sak från msp. Det är om hat gubbar. Varför är det vissa som gör hat gubbar åt folk? Vad ska det vara bra för? Fatta hur ledsen man kan bli för en hat gubbe. Och ändå är det jätte många som har hat gubbar och håller på att göra åt andra. Vissa kanske till och med slutar på msp för hat gubbar. Jag själv har haft hat gubbar. Typ 4-5 stycken eller kanske mer, det var jätte längesen för typ 1 år sen för att jag och en kille på msp bråkade. Och sen så var han så taskig så till slut blev han avstängd föralltid. Inte så kul va? Nej. Det är likadanit på om man gör hat gubbar. Om man gör många så kan man få sin dator utelåst från msp. När jag fick hat gubbar så anmälde jag bara dom. Och till slut gick dom bort. Det tog inte så lång tid men jag blev ju ledsen. Det är bara så onödigt att göra hat gubbar, för changsen blir bara mindre och mindre och till slut blir datorn utelåst från msp, tro mig ni ska sen få bild bevis på att datorer kan bli utelåsta. Jag ska visa en bild från google sen. Men i allafal även om man bråkar med någon och blir jätte arg så ska man bara rapportera inte göra hat gubbar. Det är ingen som förtjänar hat gubbar. Minns ni tayortindra? Hon i level 20 den högpoängaren, förra året ville hon ju bara komma till level 20 jätte gärna ville hon det. Och så pratade hon mycke om sina korta filmer och tjatade. Och sen sa många att hon var självisk och sök på hennes namn, det är helt fullt med hat gubbar nu, jag tänker ta och anmäla dom. Jag rapporterar direkt för jag vill inte att man ska bli ledsen genom internet, ni som gör hat gubbar hur tror ni det känns för dom som får dom? De kan ju bli riktigt ledsna och sluta på msp. Jag tog då bara ett exempel med tayortindra det finns massa andra tillexempel kissy eller Justin100. SLUTA GÖRA HAT GUBBAR!!! Bara lägg av med det. Och här är bilden från google som bevis på att en dator kan bli utelåst från msp:


   Man kan inte logga in på msp då.


Men ni som gör hat gubbar SLUTA!!! Ni tänker inte på att andra har känslor!


//Nellys storasyster.

Presentation


Heej!! På msp heter jag nelly343 och är i level 12.Bli vän med mig på msp jag heter nelly343 för andra gången. Och läs min blogg ofta.Och glöm inte skriva kommentarer eller frågor om ni vill! ♥

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Gissa vilken iphone jag har.
 iphone 3
 iphone 4
 iphone 5
 iphone 4s
 iphone 3gs

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards