mspnelly343

Direktlänk till inlägg 20 december 2012

julavslutning!

Av nelly343 - 20 december 2012 21:42

Igår hade vi julavslutning.Jag kolla typ på sebbe hela tiden, han var skit snygg.

sen lite i början blev jag bara så ledsen...vet ej riktigt varför

eller kanske...det kändes bara som om vi slutade skolan och inte skulle träffa alla underbara människorna igen!

eller kanske inte alla som är underbara! men även om vissa sårar mig så skulle jag saknat dom och inte glömma dom!


Jag bryr mig typ alla i klassen (litegrann i allafal) även dom jag inte gillar.

Och jag fattar inte varför jag får ta emot sån skit av vissa.

Casper,Joel,Tobbe alltid är det typ i allafal någon av dom tre som alltid är tillsammans som ska jävlas !

Tobbe säger alltid "Tja Nellie" och typ "Snygging" och "cooling" och massa sånt men det är bara för att

jävlas på ett elakt sätt jag vet det för varför skulle han säga så till mig ? han sa ju "jävla nellieh" för nån vecka sen -.- blev förbaskad på honom.

det är alltid någon av casper,joel och tobbe som vill jävlas.

När jag och Alicia gick förbi casper han bah "Usch jag spyr" och sånt sa han typ ? han var fan elak!

jag blev arg och sårad !!!!!! kommer fan ge igen nån dag.

fast alicia är fortfarande kär i casper.även om han är jobbig och elak ibland !


Men när jag och Alicia satte i klassrumet så satte casper,joel och jäkla tobbe på ett bord bakom oss.

Tobbe bah "Nellieh!!",jag iggade aasså jag kollade inte eller något.

Sen börja casper banka på bordet lite.jag kollade och tänkte "asså gud vafan vill du nu?!"


dom tre idioterna bara glodde på mig ? ingen ville ju fan nåt ?

är så trött på att folk tror att jag inte har känslor.innerst inne blir jag sårad.

jag var ledsen rästen av kvällen för jag saknade alla som fan ! konstigt ?

det är ju bara lov i 2 veckor...


Men jag och Alicia har typ blivit kändare på skolan nu, bara för att vi har bråkat med så många.

men det är vårat eget fel oxå! För vi har kanske vart kaxiga ibland och elaka så det är inte på nått bra sätt vi

är kända.

Jag tror att ganska många hatar oss eftersom jävla stefan i 8B sa det innan sommarlovet eller han sa"alla hatar er"

men jah bryr mig inte.


egentligen höll jag och alicia mest på innan för vi tyckte det var kul.


Jag är inte lika ledsen som förr längre! det känns bättre nu.


 

hahahha det skrev alicia en gång på bordet på en engelska lektion

det var innan när vi var knäppa och bara tramsade hela tiden..

men inte längre eftersom jäkla annika klagade på att jag eller vi var konstiga.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

(:

Av nelly343 - 30 maj 2013 18:24


hej kanske längesen jag bloggade. Men tycker ni jag ska blogga mer? KOMMENTERA DÅ! tvinga mig :D så kommer jag blogga mera Och ska jag blogga om irl liv, eller msp? Eller vad som helst?        Och nu har jag haft msp i över 2 år.Fast har...

Av nelly343 - 8 maj 2013 17:04

Hahaha nu var det 3 månader sen jag bloggade OMG sååå längsen  Okej... det var inte kul   Men HEEEJ :) Idag när jag gick hem från skolan tappade jag min iPhone i marken... och det var några små stenar som den hamnade på..Men min iPhone gick...

Av nelly343 - 6 februari 2013 21:52

Tjena! igår gick jag och Alicia till ica på mat rasten då. Det var as kul ! xD För på tisdagar är det fisk, vi båda hatar fisk. Så i stället handlar vi något annat och än så länge har vi bara handlat munkar eller winerbröd sånt där jättegott! Med...

Av nelly343 - 29 januari 2013 19:26


Hej idag var jag inte i skolan.Jag var förkyld. Men i morgon ska jag dit. Men i allafal jag är inte kär i någon. Jag som trodde att jag alltid skulle vara kär i sebbe men nej. Varför tror man att man ska älska någon föralltid så gör man inte ...

Av nelly343 - 28 januari 2013 17:41


Hej! Idag har jag vart hemma, jag är sjuk så jag är inte i skolan. Men i allafal.När jag skulle äta frukost och jag hatar bovete.Det är äckligt! fast gröt är äckligare! i allafal havregrynsgröt. Men jag hatar bovete.Jag såg i skafferiet att vi ...

Presentation


Heej!! På msp heter jag nelly343 och är i level 12.Bli vän med mig på msp jag heter nelly343 för andra gången. Och läs min blogg ofta.Och glöm inte skriva kommentarer eller frågor om ni vill! ♥

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Gissa vilken iphone jag har.
 iphone 3
 iphone 4
 iphone 5
 iphone 4s
 iphone 3gs

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards