mspnelly343

Alla inlägg den 10 december 2012

Av nelly343 - 10 december 2012 17:07

Hej idag hände det också en sak med jävla jesper som var min vän !

innan vi skulle ha NO och när jag och alicia var påväg till den så var John utanför, han slängde snöboll han missade.Jag sa "Du missade loser", och sen sa jag loser till honom två gånger.

HAN BLEV förmodligen arg.sen när vi hade NO stod Martin,Adrian och John utanför dörren.

Jesper bara vinkade, han kollade konstigt som fan på mig ?!

Sen när vi började lektionen och han skulle gå ut så sa jag "Jesper, varför kollade du så konstigt?!!", han

bah "Därför", han sa så lite surt.

Asså vafan har jag gjort nu då?! JAG ÄR FAN TRÖTT PÅ ATT JEPPE ALLTID HÅLLER PÅ SÅ IBLAND JAG BLEV FÖRBANNAD FÖR JAH HAR INTE GJORT ETT SKIT VARFÖR FAN ÄR HAN SÅ OTREVLIG DÅ?!   är så arg på honom

Jesper, om du ser detta (som du inte kommer göra) men i fall det skulle råka vara så att du kollar så vill jag bara säga:

DIN JÄVLA SVIKARE!!!!!!!! ALICIA OCH ALEXANDER HADE FAN RÄTT OM DIG MAN KAN INTE LITA PÅ DIG!!!!!

HATAR INTE DIG ÄN MEN NÄSTAN! LÅT MIG VARA I FRED OM DU SKA HÅLLA PÅ! TÄNKER FAN IGNORERA DIG OCH INTE PRATA MED DIG!!!!! JÄVLA IDIOT FUCK YOU   

lägg ner bara! -.-


åhh jeppe varför ?? varför gör du som du gör? Lägg av bara.

Är trött på falska personer, Jeppe bara är elak ofta, han bara påstår att han kan hacka facebook och andra hemsidor, jag tror inte på det! FATTA HÖRDE DU DET JEPPE?!!!!!!! SLUTA LJUG SKAFFA LIV!


kommer fan igga dejj.det är nära att jah hatar dig jag är så arg.

Presentation


Heej!! På msp heter jag nelly343 och är i level 12.Bli vän med mig på msp jag heter nelly343 för andra gången. Och läs min blogg ofta.Och glöm inte skriva kommentarer eller frågor om ni vill! ♥

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Gissa vilken iphone jag har.
 iphone 3
 iphone 4
 iphone 5
 iphone 4s
 iphone 3gs

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards