mspnelly343

Alla inlägg under september 2012

Av nelly343 - 30 september 2012 17:31

Dagens moviestar är PetPetz_Girl


 


Hon är jätte snäll! Här är en av vår chatt:

Åhhh vad snäll hon är! Älskar henne.jag blir jätte glad när hon skriver så snälla saker till mig  

Tack PetPetz_Girl   <3


Här kommer i allafal en till tjej som ville vara dagens moviestar:


 


Hon ville vara med i bloggen så då får hon de :)

hon är också snäll<3



Av nelly343 - 10 september 2012 18:33

Ni kommer väll ihåg coola cao, han som fuskade sig till level 24.

Jag tror han finns kvar på msp.Han har nog gjort en ny gubbe som heter Samanda 99.

Kolla Samanda99s nya artbook för mer infomation.Asså Samanda99 utan mellanslag mellan 99.

Hon som inte är celeb och inte har vart vip är coola cao, det tror jag i allafal.Hon gjorde

sin gubbe i augusti eller september kanske kommer inte ihåg och presic på 1 dag då kom

hon till level 11.och när coola cao försvann kom hon så det är därför jag också tror de är samma

person.


 

Där är hon, den bluffen.Fast hon har levlat till level 12 nu, jag tror han vill hämnas på Samanda99

kanske för hennes artbooks om coola cao.Men jag tycker att coola cao var taskig, han blockerade många

och så.Han såg läskig ut.Hoppas den gubben också blir avstängd (:




PS.Tycker inte ni att det är många som har börjat komma upp i hög level på msp nu?

det är många i level 19 och 20 nu.Men dom har inte fuskat, bara coola cao.

Av nelly343 - 10 september 2012 18:19

Vad konstigt att det händer såhär på Eleno på highscores listan och så.


 

Så händer det.Hon syns knappt där.Bara en bit av hennes hår.

Det har vart så jätte länge.Undra varför o.o


Av nelly343 - 3 september 2012 02:52

Dagens moviestars är pop13 och Amy c



 


  


Och den dom har dagens look är dellax


Dagens look<3


 

Av nelly343 - 2 september 2012 09:48

Jag fick en varning på msp den va såhär:


 


jag minns inte att jag har gjort en look med ogiltigt namn ? O.o

konstigt...jag hittar heller ingen look av mina som är borta

Av nelly343 - 2 september 2012 09:37

Dagens moviestar är ida5614

Hon är super snäll ♥ Hon ville vara med på bloggen och de fick hon då.


 

Hon är så snygg <3

Om ni vill vara med på min blogg så säg till mig (: ni kan skicka mail till mig på msp

jag heter nelly343 där.Eller så kan ni kommentera eller skriva fråga   

Av nelly343 - 1 september 2012 16:19

Det finns en liten fuskis på högpoängar listan som heter coola cao.

Han level fuskar, man vet det för att han kan inte tjäna så mycket fame på 1 dag eller på 1 timme faktist.

Jag tycker ärligt att han är skit ful, typ fulast i msp.Och jag gillar inte han heller så mycket.Han verkar

taskig.Han är läskig också och jätte konstig.Han bara kom från ingenstans ! Han kommer säkert bli avstängd

någon dag.Det hoppas jag i allafal.Ärligt han är den fulaste högpoängaren.Han är redan på sida 2 tänk om

han kommer över Justin100, det skulle bli mardrömmen.Hoppas att ingen har han som idol -.- ''

Han är rätt knäpp också.hoppas att han blir avstängd! Ska bli kul då!! I morgon kommer han säkert

till sida 1 om han inte är avstängd, vilken idiot han är.


Ska visa en bild på han, ni kommer spy.Här är fulingen:


 


Usch, han ljuger också han kan visst ha fler vänner.Men vill INTE bli vän med honom.

Han är läskig -.- och super ful.


HOPPAS ATT HAN BLIR AVSTÄNGD!!! :)


Av nelly343 - 1 september 2012 14:38

plm är ju samma person som ome

Och ome är ju avstängd föralltid.men i allafal figarinaa ska sluta på msp :(

det vill jag inte.Läs hennes nya artbook på msp ;( det är så tråkigt att hon slutar.

Men i allafal plm gjorde en artbook om att figga ska sluta och han stavade fel så det blev lite roligt! xD


Här är hans fula artbook:


 

Jag hatar ju ome eller plm heter han nu jag skrev i ett annat inlägg varför.Men hahhahaha han skulle skriva

då är de dax att säga hejdå

Men han skrev tax i stället för dax.

Hatar honom fortfarande ^^ han utnyttjar (stavning) oss som slavar ! Han tjatar alltid om level -.-''

han bryr sig bara om leveln.Typ varje gång jag kollar hans pratbubbla så tjatar han om att han vill levla.

Jag tjatade aldrig, jag stod ut med att vara i level 11.det hjälper inte om man tjatar.Han tvingar

alla att se hans filmer ! Han är inte den enda han får ju tänka på de i lägre level.

Level 11 är dessutom ganska hög level faktist så han ska vara nöjd.

Presentation


Heej!! På msp heter jag nelly343 och är i level 12.Bli vän med mig på msp jag heter nelly343 för andra gången. Och läs min blogg ofta.Och glöm inte skriva kommentarer eller frågor om ni vill! ♥

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Gissa vilken iphone jag har.
 iphone 3
 iphone 4
 iphone 5
 iphone 4s
 iphone 3gs

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards