mspnelly343

Direktlänk till inlägg 10 januari 2013

Dom 4 idioterna i klassen.

Av nelly343 - 10 januari 2013 19:21

Hej! idag i skolan hade vi bild.det var super kul.

Nu är det inte så jobbigt och massa bråk som förr det är mycket bättre.

Förutom en annan grej.Dom 4 idioterna i klassen, det är: Casper,Joel,Tobbe och Jesper.

Joel håller inte på så jätte mycket bara super asa lite.Eller han är med tobbe och casper.

Jesper är inte riktigt med dom.Bara på so lektionen så höll han fan på.

Eller jesper bara kollar argt på mig och Alicia som jag oftast är med.

Sen säger han "Jag är ingen tv".det har vi för fan inte sagt?

Men asså han är så otrevlig! Varför finns det alltid någon som ska förstöra skolan med sin elakhet?

Och sen casper joel och tobbe dom tre är alltid tillsammans och dom stör som fan på lektionen -.-

dom pratar och skrattar hela tiden!

casper pratar så högt!

Men i allafal när jag och alicia har mobilerna på lektionen säger tobbe eller jesper oftast tobbe dom säger "Inga mobiler på lektionen" och så håller tobbe på att skratta och sånt och tramsa med casper och joel ibland jeppe.

det är så det börjar.men jag och alicia iggar bara.Sen när jag blev arg på Jesper skulle jag lägga upp om honom på en sak (inte facebook) och så skulle jag skriva typ "Jesper är ful och sämst" bara för han är så jävla elak.

Och så skulle jag jävlas med att ta ett foto på honom på lektionen.Jag tog fotot och duma blixt! tobbe och dom såg det!

Jag bah "neej jag tog inte alls bild" och sen bara jag raderade det snabbt så haha där fick dom

men jag tog bilden på jeppe.

duma blixt som var på!

det var as läskigt! alicia och jag blev as rädda.

Men i morgon kommer vi säga till dom idioterna att lägga av.Vi vill inte bråka med NÅGON!!!!!

VI VILL FAN BARA HA EN VANLIG SKOLDAG UTAN BRÅK! VI VILL INTE BRÅKA! JÄVLA IDIOTER

JAG KOMMER SÄGA "LÄGG AV" OCH SÅNT för dom måste sluta.

Eller så kommer jag och alicia säg "sluta prata med oss låt oss vara" och till jeppe med.


 
 
Sabrina

Sabrina

13 januari 2013 14:10

Jag vet att dom är jobbiga och så, men måste du ta en bild på han ? Han kan polisanmäla dig bara så du vet. Man får inte ta bilder av nån på lektionen utan att fråga om lov. Bara säg till läraren så kanske dom slutar.

http://mspmelodypretty.bloggplatsen.se

nelly343

15 januari 2013 03:34

Jo jag vet jag ska inte göra det igen.Fast jag visste inte det innan jag gjorde det men sen sa Tobbe att man kunde det.Fast bilden sparades inte ens

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

(:

Av nelly343 - 30 maj 2013 18:24


hej kanske längesen jag bloggade. Men tycker ni jag ska blogga mer? KOMMENTERA DÅ! tvinga mig :D så kommer jag blogga mera Och ska jag blogga om irl liv, eller msp? Eller vad som helst?        Och nu har jag haft msp i över 2 år.Fast har...

Av nelly343 - 8 maj 2013 17:04

Hahaha nu var det 3 månader sen jag bloggade OMG sååå längsen  Okej... det var inte kul   Men HEEEJ :) Idag när jag gick hem från skolan tappade jag min iPhone i marken... och det var några små stenar som den hamnade på..Men min iPhone gick...

Av nelly343 - 6 februari 2013 21:52

Tjena! igår gick jag och Alicia till ica på mat rasten då. Det var as kul ! xD För på tisdagar är det fisk, vi båda hatar fisk. Så i stället handlar vi något annat och än så länge har vi bara handlat munkar eller winerbröd sånt där jättegott! Med...

Av nelly343 - 29 januari 2013 19:26


Hej idag var jag inte i skolan.Jag var förkyld. Men i morgon ska jag dit. Men i allafal jag är inte kär i någon. Jag som trodde att jag alltid skulle vara kär i sebbe men nej. Varför tror man att man ska älska någon föralltid så gör man inte ...

Av nelly343 - 28 januari 2013 17:41


Hej! Idag har jag vart hemma, jag är sjuk så jag är inte i skolan. Men i allafal.När jag skulle äta frukost och jag hatar bovete.Det är äckligt! fast gröt är äckligare! i allafal havregrynsgröt. Men jag hatar bovete.Jag såg i skafferiet att vi ...

Presentation


Heej!! På msp heter jag nelly343 och är i level 12.Bli vän med mig på msp jag heter nelly343 för andra gången. Och läs min blogg ofta.Och glöm inte skriva kommentarer eller frågor om ni vill! ♥

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Gissa vilken iphone jag har.
 iphone 3
 iphone 4
 iphone 5
 iphone 4s
 iphone 3gs

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards