mspnelly343

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av nelly343 - 8 januari 2013 18:22

I morgon är det fucking skola.Jag börjar i morgon! Jag vill inte........

Men det kommer inte bli bråk eller något, för jag tänker i allafal inte hålla på mer jag vill inte och jag pallar inte.

Jag kommer fråga Alicia eller någon annan vän om vi typ kan gå ut på rasten och göra något kul eller något annat sånt.

För jag tänker fan inte stå vid A-laget. Det blir pinsamt och så kan det bli bråk.men nej fan det räcker.

Nu har vi redan fått tillräckligt med skit.Jag älskar lovet jag vill ha mer lov jag har vart glad hela lovet! :)


Men jag hoppas att rasten kommer bli bra och sen kommer jag igga alexander,daniel och dom andra jävla idioterna.

jag ska försöka men om daniel är dum är det risk att jag fan vill vrida av nacken på honom.

Han är en jävla bråk-stake.

Han är lixom alltid tjurig, och bara säger "åååhh" osv på varje lektion.han är alltid arg.

Men han har typ någon sjukdom men jag bryr mig inte ^^


Det kommer gå bra på skolan och jag ska blogga om något roligare inte bara den duma skolan hela tiden :)


//nelly343

Presentation


Heej!! På msp heter jag nelly343 och är i level 12.Bli vän med mig på msp jag heter nelly343 för andra gången. Och läs min blogg ofta.Och glöm inte skriva kommentarer eller frågor om ni vill! ♥

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Gissa vilken iphone jag har.
 iphone 3
 iphone 4
 iphone 5
 iphone 4s
 iphone 3gs

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards