mspnelly343

Direktlänk till inlägg 25 december 2012

julafton igår (:

Av nelly343 - 25 december 2012 22:22

Tja! igår va det ju julafton, jag fick en cd skiva jag gillar ju musik, jag fick skal till mobilen,doftljus och mer..

men på fredag åker mina syskon och min mamma på resa från 28onde till 16 januari. yeey! fan vad skönt det ska bli att slippa dom! jag ska va hemma med pappa! dom har ju vart på resa och så några gånger förr när jag är hemma med pappa.det är så kul att vara hemma med pappa, vi äter god mat och sånt ofta som vi inte gör när mamma e hemma!

och så får jag va uppe typ klockan 1-2 på natten och hur mycke jag vill! men snart är det ju också nyår.


Så snabbt tiden har gått tycker jag !

Det var ju nyss år 2102 känns det som :D


Aja, jag saknar skolan lite.

Men mitt humör har faktist vart bra, 23 december innan julafton tänkte jag "det är bara jag som kan ändra på hur dagarna blir med mitt humör" och så, för om jag tillexempel hade vart ledsen hela tiden så skulle kanske julafton bli as tråkigt och ledsamt.men jag var glad igår på julafton med och idag! äntligen är jag inte så ledsen mer och tänker på sånt mer.


Hoppas jag inte blir ledsen när skolan har börjat igen..

Det jag lite liiite tänkte på är att jag och Alexander inte e vänner mer.Han är säkert skit arg på mig...eller vet inte

men det känns så! han svek mig, jag svek honom.Vi svek varann.Trodde inte så om honom! at han skulle putta mig så mycket och sånt...han trodde säkert inte så om mig heller att jag svärde så mkt ibland,att jag och alicia var så tramsiga osv.


Men i allafal så längtar jag till fredag och till nyår!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

(:

Av nelly343 - 30 maj 2013 18:24


hej kanske längesen jag bloggade. Men tycker ni jag ska blogga mer? KOMMENTERA DÅ! tvinga mig :D så kommer jag blogga mera Och ska jag blogga om irl liv, eller msp? Eller vad som helst?        Och nu har jag haft msp i över 2 år.Fast har...

Av nelly343 - 8 maj 2013 17:04

Hahaha nu var det 3 månader sen jag bloggade OMG sååå längsen  Okej... det var inte kul   Men HEEEJ :) Idag när jag gick hem från skolan tappade jag min iPhone i marken... och det var några små stenar som den hamnade på..Men min iPhone gick...

Av nelly343 - 6 februari 2013 21:52

Tjena! igår gick jag och Alicia till ica på mat rasten då. Det var as kul ! xD För på tisdagar är det fisk, vi båda hatar fisk. Så i stället handlar vi något annat och än så länge har vi bara handlat munkar eller winerbröd sånt där jättegott! Med...

Av nelly343 - 29 januari 2013 19:26


Hej idag var jag inte i skolan.Jag var förkyld. Men i morgon ska jag dit. Men i allafal jag är inte kär i någon. Jag som trodde att jag alltid skulle vara kär i sebbe men nej. Varför tror man att man ska älska någon föralltid så gör man inte ...

Av nelly343 - 28 januari 2013 17:41


Hej! Idag har jag vart hemma, jag är sjuk så jag är inte i skolan. Men i allafal.När jag skulle äta frukost och jag hatar bovete.Det är äckligt! fast gröt är äckligare! i allafal havregrynsgröt. Men jag hatar bovete.Jag såg i skafferiet att vi ...

Presentation


Heej!! På msp heter jag nelly343 och är i level 12.Bli vän med mig på msp jag heter nelly343 för andra gången. Och läs min blogg ofta.Och glöm inte skriva kommentarer eller frågor om ni vill! ♥

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Gissa vilken iphone jag har.
 iphone 3
 iphone 4
 iphone 5
 iphone 4s
 iphone 3gs

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards