mspnelly343

Alla inlägg under maj 2012

Av nelly343 - 19 maj 2012 13:55

Idag när jag var i ett chattrum så frågade en tjej mig om vän och jag accepterade.

Hon är en hackare! Hon tänkte lura mig men jag gick inte på den.Här är bevis från

chatten.Och förlåt för att det är ganska suddigt eller så det är bara för att min paint

är gammal och dålig jag har en för gammal paint verison.

Här är bevis:


 


 


 


Sen blev jag arg på henne och tog bort henne som vän.Ska aldrig mer prata med henne.

Varför vill ens folk såra andra människor med att hacka? Det är så elakt dom tänker

inte på att dom bakom data skärmarna också har känslor.Om någon skulle ta allas saker

och förstöra gubben man har jobbat med så blir man ju jätte ledsen.Duma hackare!

Och om ni undrar varför jag strök för hennes namn så är det bara att jag tycker att det

är taskigt att visa det och så och man får inte göra så med att visa namnen har jag

hört någonstans.

Av nelly343 - 10 maj 2012 16:00

heej!!   

Jag har spelat msp över 1 år nu! Jag skapade min gubbe den 8 maj 2011 men jag glömde det.

och så kom jag på det den 9 maj men sen glömde jag göra inlägg i bloggen om det så

idag är det ju 10 maj    så jag gjorde inlägget idag i stället.


 


Av nelly343 - 7 maj 2012 20:30

Hej! Äntligen är jag klar med min nya header   

Blev den snygg?   

Dom som ville fick vara med på den men det va så många som

ville så alla kanske tyvärr inte kunde vara med.


Av nelly343 - 7 maj 2012 18:46

dagens moviestar är annakarin2


 

Av nelly343 - 5 maj 2012 09:36

Vem vill vara med på min header?

För er som inte vet vad en header är så är det en sån stor bild längst upp på bloggen

en sån där som jag har på mig från msp.

Jag ska göra en ny men jag vill ha andra med inte bara mig själv det kan ju vara roligt att ha andra

med också   

Kommentera eller skriv till mig på msp om ni vill vara med

för er som inte vet vad jag heter på msp så heter jag nelly343

Hoppas någon vill vara med de skulle vara kul då.

Presentation


Heej!! På msp heter jag nelly343 och är i level 12.Bli vän med mig på msp jag heter nelly343 för andra gången. Och läs min blogg ofta.Och glöm inte skriva kommentarer eller frågor om ni vill! ♥

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Gissa vilken iphone jag har.
 iphone 3
 iphone 4
 iphone 5
 iphone 4s
 iphone 3gs

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards