mspnelly343

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av nelly343 - 9 januari 2013 14:39

Idag i skolan var det väl okej :) Det var tråkigt -.-

Men sån tur hade vi ingen gympa så vi slutade tidigare.

Det hände inget typ.Ingen gjorde något dumt eller så.

Vi hade matte som suger.

Emma bara glor argt som alltid -.- Men jag bara iggar.

Alexander bah kommer som vanligt till mig och Alicia och bah "Heej".

Han sa hej tre gånger.Jag svarade aldrig tillbaka för jag är typ arg på honom.

varför är han kamratstödjare om han puttas/slåss och sånt? och skriker på än.det är fan värre än att säga

elaka saker.Jag ångrar att jag röstade på honom till att vara kamratstödjare när vi valde.

Han är sämst -.-

han stör alltid på varje jävla lektion eller lixom han pratar högt och typ skriker lite ibland fast inte argt! Han stör

som fan! som idag på SO:n.


det var as tråkgit.

Jag såg inte sebbe men alicia sa att hon hade sett honom på morgonen.Men vet ej om jag gillar honom mer han gillar bara emma och varför ska jag gilla honom han gillar ändå mig inte!


Men jag kommer kanske svara alexander ibland när han säger hej.

Men skönt att bråken är över.


På rasten var jag med Lisa,Ellen och Alicia.Vi var bara ute.det var kul i allafal att träffa dom igen.

åhh vill ha looooooov!! :D

Presentation


Heej!! På msp heter jag nelly343 och är i level 12.Bli vän med mig på msp jag heter nelly343 för andra gången. Och läs min blogg ofta.Och glöm inte skriva kommentarer eller frågor om ni vill! ♥

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Gissa vilken iphone jag har.
 iphone 3
 iphone 4
 iphone 5
 iphone 4s
 iphone 3gs

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards