mspnelly343

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av nelly343 - 24 juni 2012 18:26

DET FINNS EN TJEJ PÅ MSP SOM HETER REBECCACOOL11 OCH HON ÄR FAKTIST JÄTTE LEDSEN FÖR ATT HON

ALDRIG JUST ALDRIG LEVLAR!! INGEN HJÄLPER HON!! BARA JAG! JAG GÖR ALLT JAG KAN!!   


Kan inte någon hjälpa henne? :(

Kolla bara så ledsen hon är...


 


Och kolla faktist hennes artbook!! det är synd om henne!!!!!!!!!


 

  stakars henne! jag ger henne mycke tips och så jag försöker göra allt...kan inte någon snäll

hjälpa henne? hon är faktist SNÄLL! och en bra vän    ♥


Rebeccacool11 jag tycker synd om dig ♥ Ska försöka hjälp dig som fan!

Av nelly343 - 24 juni 2012 10:34

På facebook i den gruppen som heter Linke99 så va det ens om hete Cassandra Johansson som gjorde

den gruppen så hon är ju admin till den gruppen här är bevis på att hon är det:


    Kolla där! Och hennes gamla gubbe heter fannie 02 på msp det sa hon

och hon har gett bort den i allafal men sen så fick jag en kommentar på bloggen där det först stog att jag var taskig!!! sen så skrev Cassandra såhär till mig i grupp chatten när jag hade godkänt kommentaren så skrev hon "Jag såg nyss en elak kommentar på din blogg" och varför pratar hon ens om det då? Man fatta ju att det är hon också. och sen så kommenterade hon med sitt namn och skrev "Det är hon inte alls" Jag tror att kjh123 är Cassandra jag vet det!!!! Det var säkert kjh123 som skrev det och var anonym men han är Cassandra Johansson!! Kolla själv!!

BEVIS!!:


 


Kolla!! Dom ha samma ip nummer!! Elakt azzå kjh123 är så jävla feg som inte vågar erkänna.Dessutom så i fall dom inte är samma person så undrar jag Cassandra varför hon skrev sådär?? Varför säger hon att jag är taskig och sen inte?? Och varför ljuger hon??


Sen så fick jag en fråga av henne på bloggen det stod:


 


Konstigt??? Nu är det inte samma ip nummer????? konstigt??? Det är skummt! Men det kan vara så att hon var inne från mobilen och skrev det för kjh123 brukar vara inne från mobilen på msp ganska ofta!!! Så nu vill jag ha en förklaring.Varför ljuger han?? /hon?! typ de men asså nu ska dom se det!! Jag tror att dom är samma person upp till 100% kanske.Mer inlägg om detta kommer sen när jag vet mer om lögnaren/fegisen.

Presentation


Heej!! På msp heter jag nelly343 och är i level 12.Bli vän med mig på msp jag heter nelly343 för andra gången. Och läs min blogg ofta.Och glöm inte skriva kommentarer eller frågor om ni vill! ♥

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Gissa vilken iphone jag har.
 iphone 3
 iphone 4
 iphone 5
 iphone 4s
 iphone 3gs

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards