mspnelly343

Direktlänk till inlägg 8 november 2012

Idiot.

Av nelly343 - 8 november 2012 16:09

Casper i min klass är en idiot.Det började med att när vi skulle ha bild så satte jag bredvid Alicia, han satte med Tobbe och Joel.Han kollade på mig med stora ögon asså på elakt sätt som han gör ibland -.o och han gillar inte när man tittar på honom-.- men jag blev arg när han gjorde så för jag är så jävla trött på att han alltid ska vara så jävla elak han är alltid dum det tycker även Alicia,Ronja och säkert fler i klassen.Han ska alltid bestäma och vara så jävla självisk.

Jag sa "idiot", men jag sa det rätt tyst men han hörde och sa "Sa du idiot?", jag bah "Ja??".

Asså bild läraren var inte där så det blev lite tjafs! Sen blev det massa tjafs om vrf jag sa så och jag sa det om att han kollade så elakt.Han retades och sa såhär till Tilde "kolla inte på mig idiot", asså på skoj typ sen bara han och Joeloch tobias skrattade.men jag iggade för det mesta.Jag blev inte ledsen bara lite sur.

i allafal sen när läraren kom och vi satte igång lite och sen när vi var färdiga med den första uppgiften så skulle man hämta pensel och målarfärg.Alicia gjorde det,hämtade till mig med.Då sa casper "luktade pennan bra?", jag tänkte "va? wtf??? -.- idiot, fast jag sa inte det.Joel bara "vadå?" men jag sa bara "luktade du bra?", Joel bara sa "där blev du knäckt" till casper.Jag tycker dom bara är jobbiga.Men det hände inte så mkt mer sen  han bara sa idiot till mig jag sa håll käften sen sa joel att vi hade en dissar tävling och att jag leder och att casper måste sätta fart typ.

Men det hände inget mer sen lektionen var slut och skolan med :) Undra om han gör något i morgon.

Men jag iggar mest.Jag blev inte ett dugg ledsen Smileys


ses!

 
 
Ingen bild

Casper

30 november 2012 14:23

IDIOT!

nelly343

30 november 2012 17:17

xd

 
Ingen bild

Casper

30 november 2012 14:24

SKIT NELLY HÅLLER PÅ

nelly343

30 november 2012 17:19

Tänk om du ee casper i klassen hoppas nt xd

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

(:

Av nelly343 - 30 maj 2013 18:24


hej kanske längesen jag bloggade. Men tycker ni jag ska blogga mer? KOMMENTERA DÅ! tvinga mig :D så kommer jag blogga mera Och ska jag blogga om irl liv, eller msp? Eller vad som helst?        Och nu har jag haft msp i över 2 år.Fast har...

Av nelly343 - 8 maj 2013 17:04

Hahaha nu var det 3 månader sen jag bloggade OMG sååå längsen  Okej... det var inte kul   Men HEEEJ :) Idag när jag gick hem från skolan tappade jag min iPhone i marken... och det var några små stenar som den hamnade på..Men min iPhone gick...

Av nelly343 - 6 februari 2013 21:52

Tjena! igår gick jag och Alicia till ica på mat rasten då. Det var as kul ! xD För på tisdagar är det fisk, vi båda hatar fisk. Så i stället handlar vi något annat och än så länge har vi bara handlat munkar eller winerbröd sånt där jättegott! Med...

Av nelly343 - 29 januari 2013 19:26


Hej idag var jag inte i skolan.Jag var förkyld. Men i morgon ska jag dit. Men i allafal jag är inte kär i någon. Jag som trodde att jag alltid skulle vara kär i sebbe men nej. Varför tror man att man ska älska någon föralltid så gör man inte ...

Av nelly343 - 28 januari 2013 17:41


Hej! Idag har jag vart hemma, jag är sjuk så jag är inte i skolan. Men i allafal.När jag skulle äta frukost och jag hatar bovete.Det är äckligt! fast gröt är äckligare! i allafal havregrynsgröt. Men jag hatar bovete.Jag såg i skafferiet att vi ...

Presentation


Heej!! På msp heter jag nelly343 och är i level 12.Bli vän med mig på msp jag heter nelly343 för andra gången. Och läs min blogg ofta.Och glöm inte skriva kommentarer eller frågor om ni vill! ♥

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Gissa vilken iphone jag har.
 iphone 3
 iphone 4
 iphone 5
 iphone 4s
 iphone 3gs

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards