mspnelly343

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

Lite roliga saker!

Av nelly343 - 6 november 2012 19:21

Hej, nu när jag inte spelar msp längre tänkte jag börja blogga om irl livet också, det är ju kul att blogga om det med inte bara msp.Fast jag kommer ju att börja på msp ngn dag igen när jag känner för det.

Men i allafal, idag har jag varit i skolan...det var rätt kul men ändå tråkigt.

Men på rasten när jag var med Alicia (min kompis) så buskackade jag på lärar rummet.Haha det var as kul xDDD   

Jag kollade in i lärarrummet och bara Annika (en rätt sträng lärare xd) var där.Men hon öppnade inte ens dörren -.o

Och idag när vi hade engelska så muttrade (pratade på lektionen) vissa som vanligt.Det är så roligt på engelskan nu för tiden! Det är Annika vi har i engelska och när någon pratar när hon förklarar osv blir hon jätte arg och skriker oftast!

Hahahah det är jätte kul när hon blir arg, tycker jag i allafal. Det är typ bara dom hon skäller på som skrattar åt henne+ jag också ju! innan var det så tråkigt på engelskan, alla var tysta man var rädd typ xd för att engelska var såå jätte tråkigt innan! I allafal förra terminen.Men det roliga började för nån månad sen.Nu känns det inte lika tråkigt som förr när vi ska ha engelska.

En annan rolig sak var också att på engelskan brukar vi ju få glosor osv, och så har vi en text bok som vi brukar läsa i från nån gång i veckan minst men inte ofta.

Men detta var det roliga:

Annika: Nellie, kan du läsa nu?

Jag: varför?

Hahahhaha xd jag frågade alicia om hon tyckte det var en bra idé i fall jag skulle säga så.Jag sa att jag vågade och sånt.Hon sa att jag kunde väll göra det någon gång om jag ville, så jag ska göra det någon gång i december.

När jag har gjort det kommer jag blogga om det och berätta vad som hände, hoppas jag inte glömmer det!

Hahhaha men asså "varför?" Hahhaha det kan man väll inte säga, jag slår vad om att annika kommer bli lite arg eller något i den stilen kanske, men det blir bara kul då   Asså jag längtar till nästa engelska lektion den är på torsdag!

Har ni haft en bra dag då?

Föresten på söndag är det ju farsdag, ska ni göra något då? Jag och min familj kanske ska fira med lite god mat och köpa något till pappa   

Idag var jag också hemma hos Alicia, vi ska sova över på fredag igen också.det ska bli kul!


Seees♥♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

(:

Av nelly343 - 30 maj 2013 18:24


hej kanske längesen jag bloggade. Men tycker ni jag ska blogga mer? KOMMENTERA DÅ! tvinga mig :D så kommer jag blogga mera Och ska jag blogga om irl liv, eller msp? Eller vad som helst?        Och nu har jag haft msp i över 2 år.Fast har...

Av nelly343 - 8 maj 2013 17:04

Hahaha nu var det 3 månader sen jag bloggade OMG sååå längsen  Okej... det var inte kul   Men HEEEJ :) Idag när jag gick hem från skolan tappade jag min iPhone i marken... och det var några små stenar som den hamnade på..Men min iPhone gick...

Av nelly343 - 6 februari 2013 21:52

Tjena! igår gick jag och Alicia till ica på mat rasten då. Det var as kul ! xD För på tisdagar är det fisk, vi båda hatar fisk. Så i stället handlar vi något annat och än så länge har vi bara handlat munkar eller winerbröd sånt där jättegott! Med...

Av nelly343 - 29 januari 2013 19:26


Hej idag var jag inte i skolan.Jag var förkyld. Men i morgon ska jag dit. Men i allafal jag är inte kär i någon. Jag som trodde att jag alltid skulle vara kär i sebbe men nej. Varför tror man att man ska älska någon föralltid så gör man inte ...

Av nelly343 - 28 januari 2013 17:41


Hej! Idag har jag vart hemma, jag är sjuk så jag är inte i skolan. Men i allafal.När jag skulle äta frukost och jag hatar bovete.Det är äckligt! fast gröt är äckligare! i allafal havregrynsgröt. Men jag hatar bovete.Jag såg i skafferiet att vi ...

Presentation


Heej!! På msp heter jag nelly343 och är i level 12.Bli vän med mig på msp jag heter nelly343 för andra gången. Och läs min blogg ofta.Och glöm inte skriva kommentarer eller frågor om ni vill! ♥

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Gissa vilken iphone jag har.
 iphone 3
 iphone 4
 iphone 5
 iphone 4s
 iphone 3gs

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards